Vill du bli författare?

Jag satt och funderade över mitt manus idag och alla gulliga kommentarer och lyckönskningar jag fått om mina problem och kom ju på snilleblixten...

Varför inte släppa en bok med samlade berättelser från Borderlines? 

Det finns så många som jag och vi alla har ett behov av  att få uttryck för vår smärta på ett eller annat sätt, så varför inte skriva om det i en bok?

Har du Borderline (emotionell personlighetsstörning)? Misstänker du att du lider av det men ännu inte fått någon diagnos? Har du haft Borderline och nu blivit "friskskriven"? Vill du berätta i en bok om det som präglat en stor del av ditt liv?

Tragiska, sorgliga, glada, hoppfulla, svarta, svävande, konstiga texter sökes.

Jag föredrar att vara anonym så naturligtvis kan alla andra vara det också...

Vad säger ni, ska vi släppa en bok, eller??? =)

Sug på det här namnet: "Personlighetsstörd, inte psycho"

Hör av er: [email protected]

Pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: bflmamman

Ja. Lockande idé faktiskt!

2010-03-24 @ 19:13:07
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0