Terapisession..

nu har jag varit ensam i två dagar och det är 4 dagar kvar och det börjar bli jobbigt och framförallt skittråkigt!!
Vad ska man göra, liksom? Jag tröstäter, inte alls bra. Jag var visserligen ute och sprang igår och tänkte göra det ikväll också men fy vad tråkigt jag har det!

Självklart kommer osäkerheten och knackar på och liksom gör sig påminnd om att jag faktiskt inte kan vara helt lugn och trygg och säker...fy fan vad jag önskar att den här veckan bara kunde vara över nuuuuuuuu!

Jag har konstigt nog mått väldigt bra och haft jättekul på jobbet de här dagarna men så snart jag kommer hem blir jag bara sååå trött och har ingen lust att göra nånting...och då kommer oron..

Igår träffade jag min indiska terapeut igen, hon är KBT inriktad vilket innebär att hon arbetar med mitt beteende och försöker lära mig andra sätt att hantera mina känslor. Det funkar skitbra, iallafall har det gjort det hittills men ibland undrar jag verkligen vart jag ska sluta..

Hon har iallafall berättat att jag gjort enorma fram steg och tipsade mig om en annan grej som verkade intressant. Jag har såna otroliga humörsvängningar när jag har mens, jag blir helt personlighetsförändrad och hon hade tydligen haft samma problem för ett par år sedan och då blivit ordinerad B12 och folsyra av läkarna, så hon bad mig gå och kolla mina värden, ska nog göra det utifall man helt plötsligt skulle bli en ny människa =)

Vi får la se *L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0