Låg..

idag var ingen toppendag, det var en helt ok dag men inte topp och bara eftersom jag har en diagnos så kan jag inte ha dåliga dagar, mina dagar blir sjuka istället av någon anledning...

man kan alltså inte ha en mindre bra dag...en dålig dag, en skitdag utan man har mer eller mindre Borderline varje dag...

När man har en "bra" dag så har man mindre Borderline och när man har en "dålig" dag så är man sjuk, så enkelt är det =)

Jag kände mig lite halvlåg idag, mest för att jag var trött och tyckte saker och ting var jobbigt...jag började bli lite osäker, tänkte för en stund negativa tankar men sen träffade jag min älskade sambo och det gick över istället för att bli värre som det skulle ha blivit tidigare... och sen shoppade jag bort den sista ångesten =) hahaha

Nu är jag bara lite sur och grinig för jag är så grymt sugen på choklaaaaad och fortfarande trött, så trött att jag somnade när jag satt i telefonkö med comhem tidigare idag haha

ja vad ska man säga, en sjuk dag idag alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0