Framsteg..

ikväll ska min sambo åka iväg en hel vecka på en skidresa med sin klass, inklusive ett par tjejer som jag har varit väldigt svartsjuk på under vårt förhållande men nu känner jag av någon konstig anledning ingenting, inte ens en aning ont i magen har jag =) Inte ens lite ångest och det om något är ett stort framsteg..

för ett par månader sen skulle det här vara lika med döden för mig, ja, helt rätt, DÖDEN, jag skulle aldrig kunna leva mig igenom en sån här sak när jag mådde som sämst.. jag hade nog hellre gjort slut med honom för att slippa tänka på att han skulle kunna såra mig när han var borta och varje gång han skulle ha ringt mig och lagt på skulle jag ha fått separationsångest. Sjukligt!

Men jag känner inte så alls nu, jag känner ingen separationsångest =) Jag känner att jag troligtvis kommer sakna honom men att han samtidigt kommer ha roligt och det unnar jag honom och jag vet att han älskar mig och kommer sakna mig så NEJ, jag är inte orolig =)

Jaha det var en rolig nyhet för dagen =) och det är solsken, så skönt =) tudeluuuuuu *L*

KRAMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0