Ett nej...

har kommit...min första refusering.. he he det var väntat och helt förståeligt med tanke på alla de fel jag hittade EFTER att jag lämnat in manuset, A. bonniers förlag tackade för sig... men vi låtsas som att det var genrén som var fel istället ;P

Resten av dagen har varit upp och ner...som det brukar i min värld =)
Började dagen med en arbetsintervju som gick hur bra som helst, konsulten skulle rekommendera mig starkt, vilket känns riktigt bra och är precis hur det brukar låta på intervjuerna, att jag sen inte får några arbeten är för mig helt oförståeligt... men det kanske bara är för att jag satsar lite för högt (även det en av mina många ovanor *L*) sen lunchade jag med en vän som jag tycker så mycket om...det värmde... hon är gravid med sitt första barn och vi gick loss på en asiatisk buffé med sushi... jag älskar bufféer...

Sen gick jag och testade snyggaste skinnjackan för våren...och för första gången på länge kollade jag mig i omklädningsrummets spegel och tyckte jag såg riktigt schysst ut...kanske berodde på att jag idag provade jackor hihi men va skönt det var att se sig själv i spegeln och tänka "fan va jag är snygg" haha, det var länge sen...=)

Efter det gick jag på nästa möte - arbetsförmedlingen...helt onödvändigt ont...det vi gjorde på de 45 minutrarna hade vi kunnat ta på telefon på dryga 5 min...helt klart!

När jag kom därifrån såg jag min refusering och när jag kom hem hade jag fått brev om att jag nu ÄNTLIGEN ska få a-kassa efter månaders krigande fram och tillbaka....=) *STORT SMILE*

Så som ni kanske börjar förstå...mycket upp och ner =)
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Hej! Jag befinner mig också i beynnelsen av att få svar på ett livslångt krux... Är 33 år, och halkade in här. Blir glad av att läsa en blogg med vuxen borderline med positiv grundsyn. Jag kommer säkert att kika in här mer.

2010-03-11 @ 19:23:41
URL: http://www.osynligabekannelser.se
Postat av: Bara jag igen...

Hej! Fel adress där förra gången. Såhär ska det vara!/Osynlig

2010-03-11 @ 19:25:13
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej och tack för dina fina ord :) kämpa på, det blir bättre. Att bara ge mig fan på att må bra och söka hjälp har fått mig åt rätt håll men det har varit kämpigt och jag har inte förrän alldeles nyligen förstått vad som varit fel på mig.. Lycka till och titta in när du vill :) Stora kramar

2010-03-11 @ 20:55:11
Postat av: Anonym

Hej och tack för dina fina ord :) kämpa på, det blir bättre. Att bara ge mig fan på att må bra och söka hjälp har fått mig åt rätt håll men det har varit kämpigt och jag har inte förrän alldeles nyligen förstått vad som varit fel på mig.. Lycka till och titta in när du vill :) Stora kramar

2010-03-11 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0