En bra dag..

idag har det varit en bra dag, jag har gjort framsteg =)
Jag har bara mått bra och inte kännt av mitt kontrollbehov värst mycket...eller rättare sagt det har inte tagit över. Jag har inte tänkt på min sambos alla arbeten, projekt och resor som ångestladdade, att han försvinner från mig utan varit genuint glad för honom. Jag har haft en helt underbar dag idag och det var ganska längesen.
Dagarna kan börja bra, eller bli bra efter ett tag och ibland kan de vara ångestfyllda och hemska från början till slut men idag är en fin dag =) idag har solen skinit!!

Jag har till och med kunnat ta emot beröm, motgångar och stressade situationer =) Så duktig e jag =)
 
Jag har dock lite ångest över att jag hittade en massa fel i mitt manus EFTER det att jag skickat in det till två av sveriges största bokförlag... hm pinsamt!! Men jag vet inte riktigt hur det går tillo det där...

Nu har jag väntat i tre veckor och jag är redan redo att spricka... ganska beredd på refusering men ändå...=)
Nu måste jag nog diska fast jag egentligen inte vill men måste =) Eller vill för att min älskade ska komma hem till ett rent och fint hem, det är han värd =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: chantelle

hej hur är det? (:



tänkte bara tipsa dig om att jag säljer ursnygga bloggdesigner, är du intresserad borde du kolla in här på min designblogg www.chantelles.se!



(jag ber om ursäkt om du inte vill ha sånna här kommentarer!)

2010-03-11 @ 13:56:26
URL: http://shoesbagsboys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0