Arenagruppen?

VD:n för Arenagruppen har lovat att läsa mitt manus, en vän till mig fixade det =) Och det känns så pirrigt, jag får för mig att han ska ringa och skälla ut henne för att hon bett honom läsa sån skit huh Jättenervös!!

Hittills har jag fått ett nej, ett förlag har ännu inte hört av sig men jag väntar mig en refusering även därifrån (det var ju det orättade manuset jag skickade in) så förväntningarna är inte så stora..

Jag håller på som mest att scanna av vilka andra förlag som finns och hoppas på att någon ska nappa...=) Anledningen till att jag skrev var ju inte för att publicera utan för att skriva av mig all sorg men det vore ju inte fel med åtminstonde ETT boksläpp i resumén *L*

Pirr, pirr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0